Σελίδες

Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015

Γιά τό αεροδρόμιο τού Δαδιού.

Αυτά τα ένθετα, το καθένα από την Κατάνια, συνεχίστηκαν μέχρι το Μάιο 1941 Διάρκεια πτήσης περίπου τέσσερις ώρες, ανάλογα με την απόσταση του προορισμού σας 800-1200 χιλιόμετρα. Εδώ Τρίπολη πλησίασε επανειλημμένα. Ο τίτλος σφαλιάρα "Africa" ​​είναι το μνημείο των εν λόγω πράξεων, οι οποίες διεξήχθησαν αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι. Μεγάλη χρήση Κρήτη - εταιρεία "Merkur" νέα στρατιωτικά σχέδια μετατοπίσει το πεδίο εφαρμογής. Πετάξαμε πάνω από το Παλέρμο, Κατάνια, Foggia σε Braunschweig, φορτωμένο με τους αλεξιπτωτιστές μονάδα, στη συνέχεια πίσω στο Βελιγράδι και να χρησιμοποιούν το αεροδρόμιο για να Dadion (στους πρόποδες του Παρνασσού θεών) στην Ελλάδα (14 Μαίου 1941). 4 5 Σε Dadion κοιμόμασταν σε σκηνές κατέλαβε αγγλικά, το χώμα με ένα παχύ στρώμα από βαμβάκι, το οποίο ήταν αναμφίβολα αιγυπτιακής καταγωγής, που καλύπτει. Η επιπλωμένη στα περίχωρα του στρατοπέδου συστήματος Ματαίωση με το "Thunder Box" και πίσω από ανασκαφεί λάκκος ήταν μια ευκαιρία να μοιραστώ το περίφημο "Latrinengerüchte". Σύντομα έγινε σαφές Κρήτη πρέπει να κατακτηθεί, προκειμένου να δώσει στρατάρχη Ρόμελ πεδίο στην επιθετική του προς την Αλεξάνδρεια, και, επομένως, προς την Αίγυπτο και τη Μέση Ανατολή συνοδευτικά βοήθεια. Ο Μεγάλος Μουφτής της Ιερουσαλήμ ήταν προφανώς από την πλευρά του Χίτλερ και υποστηρίζεται από τις γερμανικές δημοσιογραφικές πληροφορίες το σχέδιο αυτό. Ελπίδα για ένα νικηφόρο τέλος στην πολεμική δράση είχε ανακοινωθεί από την προπαγανδιστική μηχανή. Παρ 'όλα αυτά, άρχισε τώρα το μεγάλο τρόμο. Στις 20 Μάη 1941 σε 05,35 ρολόι, σήκωσε από το Best μας στο Dadion. Η θέα από μακριά στην Αθήνα, η πτήση πάνω από τον Ισθμό της Κορίνθου ήταν κάτω από αυτές τις συνθήκες, ωστόσο, δεν υπάρχουν αναφορές στο μυθικό κόσμο της αρχαίας κατασκευής. Ήταν απασχολημένος με άλλα πράγματα. Σχετικά με το νερό από κάτω μας ήταν μια πολλή κίνηση. Στη συνέχεια, έγινε ηγέτης μοίρα μας, καπετάνιος Gundelfinger, ένα σφάλμα πλοήγησης. Ο "verfranzte" γι 'αυτόν, ενώ πλησιάζει το νησί από το νότο. Βάλαμε αυτό με ανησυχία και ο φόβος σταθερά επέκρινε και καταραμένος στο μηχάνημά μας. Αλλά δεδομένου ότι κάθε ραδιοφωνικό κυκλοφορία απαγορεύθηκε λόγω του κινδύνου των υποκλοπών και Anpeilens, θα μπορούσαμε να έχουμε καμία επίδραση στην τιμή που καθορίζεται από αυτόν. Οι Ida βουνά έπρεπε να πετάξει σε μια απότομη προσέγγιση και, στη συνέχεια, στη βόρεια πλευρά των Χανίων, - ακριβώς το σωφρονιστικό Γαλατάς, νότια του Μάλεμε - αλεξιπτωτιστών - από κάθε ΚΕ δεκαέξι σε αριθμό - θα πρέπει να διακόπτεται. Ήμασταν αναγκασμένοι να γυρίσει πίσω και πάλι να πετάξουν στην Κρήτη από το νότο να φθάσουν στον προβλεπόμενο προορισμό. Δούλεψε στη συνέχεια. Αλλά είχε παρέλθει πολύτιμο χρόνο. Σε βαρύ γιλέκων φωτιά και πολυβόλα, οι αλεξιπτωτιστές έσπευσαν έξω από το μηχάνημα, που προκλήθηκε από το λουρί κατεδάφισης αλεξίπτωτα τους και επιπλέει στο έδαφος. Υπήρχαν "κακή χοίρων", οι οποίοι εξακολουθούν να πληρούνται εδώ σε μεγάλους αριθμούς στο θάνατο αέρα. Μηχανή μου έλαβε αρκετές επιτυχίες. Μόνο μετά την προσγείωση στο Dadion θα μπορούσε να δει τη ζημιά, πόσο τυχεροί ήμασταν να ίαση βγει από το χάος. Ένα πηδάλιο της ΚΕ υπέστη σοβαρές ζημιές. Παρ 'όλα αυτά, το Ju 52 παρέμειναν σταθερές. Μετά από περισσότερο από έξι ώρες πτήσης και 1.313 χιλιόμετρα ταξίδι (Έναρξη: 05,35 ρολόι, προσγείωση 11,50 ρολόι έχει η πτήση μου αποσυνδεθείτε), και με την τελευταία σταγόνα καυσίμου επιστρέψαμε στο Dadion πίσω και πήγε μαζί του στην προστασία των θεών Παρνασσού. Συνολικά είχαμε - αλλά εμείς - τυχερός.



Αυτά από τό ημερολόγιο τού.Reinhold Mikuteit Meine Zeitreise Eine Kurzfassung Versuch einer Biographie

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου