Σελίδες

Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΟΥΤΣΙΑΝΑΣ - ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

Συμπατριώτες/σες
Αποφάσισα να συμμετάσχω στις αυτοδιοικητικές εκλογές στο δύσκολο τομέα της περιφέρειας.....
Ο βασικός λόγος αυτής μου της επιλογής είναι η αντίληψη ότι τα προβλήματα που μας απασχολούν δεν λύνονται από τον καναπέ του σπιτιού μας, αλλά από την ενεργό δράση μας. 
Γιατί στην Περιφέρεια :
Η δυσκολία και η πολυπλοκότητα  της «Καλλικρατικής» δευτεροβάθμιας τοπικής αυτοδιοίκησης (περιφέρειας) είναι για μένα μια πρόκληση επίλυσης των δύσκολων προβλημάτων που σχετίζονται με την εξεύρεση πόρων απαραίτητων για τη στοιχειώδη λειτουργία της Περιφέρειάς μας, την προστασία του περιβάλλοντος και την ενίσχυση των δήμων. Έχοντας από χρόνια μελετήσει διεξοδικά αυτόν τον νόμο, νομίζω πως μπορώ να συμβάλω  στη διεκδίκηση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, ώστε να πάρει μια ανάσα και ο δικός μας δήμος.
Γιατί εμένα και το ψηφοδέλτιο στο οποίο ανήκω:
Δεν είναι η πρώτη φορά που συμμετέχω στην τοπική αυτοδιοίκηση. Σε αυτή την παρουσία κανείς δεν μπορεί να μου προσάψει αδιαφορία και ιδιοτέλεια, με όλα τα σωστά και τα λάθη που τυχόν έκανα. Εξάλλου, όταν ασχολείσαι ενεργά με τα κοινά, παίρνεις το ρίσκο της επιτυχίας και της αποτυχίας.
Ο άλλος χώρος από τον οποίο έχετε καταλάβει την ευαισθησία και τον προβληματισμό μου σε ό τι αφορά στα καυτά προβλήματα του τόπου μας είναι  το blog  που έχω στήσει και από το οποίο  αρκετοί από σας ενημερώνεστε. Είναι γνωστό ότι ο σημερινός και ίσως ο μελλοντικός χώρος στον οποίο ασκείται ο πολιτικός διάλογος είναι το διαδίκτυο. Έχοντας καταφέρει να γνωρίζω και να χειρίζομαι αυτό το μέσον, πιστεύω ότι έχω στα χέρια μου ένα ακόμα βήμα για την προβολή και διεκδίκηση των αιτημάτων μας.  

Τέλος, θα ήθελα να αναφερθώ και στο ψηφοδέλτιο
 ΄΄ Η ΣΤΕΡΕΑ ΣΕ ΝΕΑ ΤΡΟΧΙΑ - ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ΄΄ 
με το οποίο επέλεξα να κατέβω σ` αυτές τις εκλογές. 
Είναι το ψηφοδέλτιο που μπορεί να υψώσει φωνή αντίστασης στις μνημονιακές πολιτικές των τελευταίων χρόνων  που έχουν μαραζώσει τον τόπο μας. 
Για να μην ξεπουλιέται ο δημόσιος πλούτος στους ιδιώτες, για την προστασία του περιβάλλοντος, για την κοινωνική στήριξη των συνανθρώπων μας που κάθε μέρα πλήττονται όλο και περισσότερο.    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου