Σελίδες

Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

Τά νέα τής Μεγάλης Παρασκευής από τό Δαδί.

Ανοικτή επιστολή Λουκά Χρ.Σκλαβούνου - Αποσύρω την υποψηφιότητά μου ως Δήμαρχος


ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΛΟΥΚΑ ΧΡ. ΣΚΛΑΒΟΥΝΟΥ

ΠΡΟΣ

ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ - ΕΛΛΑΤΕΙΑΣ

Φίλες και φίλοι,

Από τον Οκτώβριο ξεκίνησα τη προσπάθεια συγκρότησης ψηφοδελτίου για τις Δημοτικές Εκλογές του Μαΐου.....
Στόχος μου ήταν από την πρώτη στιγμή το ψηφοδέλτιο αυτό να είναι πολυσυλλεκτικό, υπερκομματικό, ανεξάρτητο και κυρίως να έχει αναφορά σε ολόκληρο το Δήμο Αμφίκλειας-Ελάτειας ξεπερνώντας τοπικιστικές αντιλήψεις και πρακτικές.

Στη προσπάθεια μου αυτή συνάντησα και συζήτησα με εκπροσώπους από όλους τους κοινωνικούς φορείς, πρώην  και νυν αυτοδιοικητικούς και παρά πολλούς Δημότες. Πραγματικά, η κυρίαρχη άποψη  ήταν  ότι έπρεπε να βαδίσουμε όλοι μαζί για να μπορέσουμε επιτέλους να ασχοληθούμε με τα μεγάλα θέματα του  τόπου μας. Προσωπικά έθεσα την υποψηφιότητά μου στη διάθεση αυτής της προσπάθειας προτείνοντας και εναλλακτικές λύσεις.

Όλα αυτά όμως δε κατέληξαν θετικά. Επικράτησαν ξανά έντονες τοπικιστικές αντιλήψεις, υπήρξαν προσωπικοί  τακτικισμοί κάποιων και οδηγηθήκαμε σιγά σιγά στη συγκρότηση ψηφοδελτίων με καθαρά τοπικιστικούς προσανατολισμούς. Σε  μια τέτοια εξέλιξη εγώ δε μπορώ να είμαι παρών.

Πιστεύω πως ο Δήμος μας βρίσκεται σε κρίσιμη καμπή και μόνο με κατάρτιση ισχυρών ψηφοδελτίων που να έχουν αναφορά  παντού και τη συμμετοχή προσωπικοτήτων που να έχουν όραμα και περιφερειακή αντίληψη, μπορούμε να προχωρήσουμε.

Πιστεύω πως πρέπει  όλοι μας να κάνουμε μερικά βήματα πίσω για να βοηθήσουμε  σε αυτή τη κατεύθυνση.
 Εγώ πρώτος σε αυτή τη προσπάθεια αποσύρω την υποψηφιότητά μου ως Δήμαρχος, ευελπιστώντας πως συμβάλω με τη πράξη μου αυτή στην πραγματοποίηση των παραπάνω και παραμένω ενεργός συμπαραστάτης σε οποιαδήποτε θετική εξέλιξη.

Ας δούμε επιτέλους την αλήθεια και την πραγματικότητα και ας αναλογιστούμε όλοι τις ευθύνες  μας που έχουμε για αυτό το Τόπο.

Σας ευχαριστώ θερμά

ΛΟΥΚΑΣ ΧΡ.ΣΚΛΑΒΟΥΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου